En aquesta nova era digital, les estratègies de màrqueting són fonamentals per donar a conèixer la nostra marca i poder destacar en el mercat per sobre de les altres. Per aquest motiu i cada cop més, les escoles també es preocupen d’oferir una imatge professional, principalment volen mostrar una imatge seriosa i actual amb la qual puguin arribar de manera més eficaç al seu públic objectiu.
Creaescola és l’agència de màrqueting per a les escoles. Ens encarreguem de millorar la comunicació i la imatge de les escoles mitjançant diverses estratègies, les quals estan impulsades per un equip de professionals qualificats en el sector.

Les portes obertes, dóna’t a conèixer.

Per a totes les escoles, la jornada de portes obertes és la gran oportunitat per contactar directament amb el seu target i poder oferir el seu programa educatiu de manera personal.
Des de Creaescola ens encarreguem de què aquest moment tan important obtingui l’èxit esperat. Per aconseguir aquest nivell, és primordial la difusió de l’oferta de serveis i comunicació de les escoles. Amb les campanyes adequades, com cartells publicitaris, flayers o landings, podem arribar a consolidar el nom de l’escola i el seu estatus dins de l’àmbit educatiu.
A través de Creaescola podràs tenir la tranquil·litat i la certesa de què tot el pla de comunicació i les estratègies de màrqueting de la teva escola estan dirigides per un equip de professionals, els quals treballen conjuntament. La nostra agència ofereix un servei global per poder garantir un treball de qualitat i donar caràcter i diferenciació a cadascuna de les escoles que confien en nosaltres, que cada cop són més.
Oferim diversos serveis que ajudaran a la teva escola a arribar més fàcilment al teu públic objectiu.
– Gestió de la comunicació i el màrqueting
– Desenvolupament projectes web
– Disseny gràfic i imatge corporativa
– Campanyes publicitàries puntuals
– Fotografia i producció de vídeo
– Ponència i formació per escoles

Ens adaptem a la personalitat de cada escola, donant-li imatge, personalitat i caràcter, basant-nos en cinc pilars fonamentals.
– Presència
– Visibilitat
– Segmentació
– Atracció
– Transparència

El màrqueting educatiu s’ha tornat indispensable per a les institucions educatives, a causa de la digitalització tant dels alumnes com dels seus pares, a més a més de la massiva oferta educativa.
No deixis que la teva escola es quedi enrere en la nova era digital!