Desenvolupament de projectes web

referència online

Desenvolupament
projectes web

Desenvolupem la teva web amb un disseny personalitzat, atractiu i responsiu, amb un gestor de continguts pensat per a fer canvis des de l’escola.

Click en la imatge per veure presentació

Dissenys atractius, efectius i responsius

Sabem que la vostra pàgina web és el punt de referència online, i la porta d’entrada de noves famílies. És per això que és necessari treballar amb un disseny creatiu, visible i responsiu, és a dir, que s’adapti a qualsevol dispositiu. A més d’incrementar la vostra visibilitat, també oferireu una experiència d’ús òptima per a tots els visitants.

Assessorament i consultoria

T’escoltem i analitzem el teu centre educatiu. Amb la nostra experiència, i les teves necessitats desenvolupem una estratègia per fer un disseny a la teva mida.

Disseny personalitzat

Tenim en compte els serveis que ofereix el teu centre i creem un disseny atractiu que el representi de manera fidel i atractiva.