up! language school

up! language school

up! language school és una escola d’idiomes fundada l’any 1992 a Terrassa.

up! language school, ha confiat en Creaescola per realitzar un canvi integral en tota la seva imatge i comunicació.

Creació d’una nova identitat de marca. Redefinició i actualització de la identitat per impulsar el centre cap a una nova etapa.

A través de sessions de consultoria i anàlisi s’han extret els valors del centre i els seus objectius per poder-los plasmar de manera gràfica en tots els elements del centre.

Redisseny i actualització de la imatge segons els valors de l’escola. Així, s’ha elaborat un logotip amb una proposta senzilla, propera i sincera, trets característics de l’escola. Tot això s’ha traslladat també a la comunicació, amb una proposta de diàleg directa, honesta i clara.

Per arrodonir la imatge corporativa, s’ha transferit a la resta d’elements del centre (gràfics, web, comunicació, elements impresos) per tal que mantinguin la coherència i l’esperit de l’escola i així s’identifiqui de manera ràpida i clara.