Escoles Vedruna

Escoles Vedruna

Des de la seva fundació promou la formació integral dels alumnes d’acord amb la concepció cristiana de la persona i els prepara per participar activament en la millora de la societat.

Creaescola hi ha renovat la imatge corporativa online de les escoles vedruna, hi ha realitzat les tasques de promoció de la seva jornada de portes obertes.

Disseny i desenvolupament web per a les escoles Vedruna.

Cada escola disposa del seu web, que manté una unitat formal d’estructura i disseny però està personalitzada en funció del contingut específic de cada escola. El web s’adapta a cadaescola, convertint-se així en un element únic però identificable com a part d’un grup.

Disseny i impressió de material informatiu de suport per a les Jornades de Portes Obertes de diferents escoles Vedruna.

Tot el material es dissenya partint de material existent de la pròpia escola: Les fotografíes són d’alumnes, els veritables protagonistes.

Disseny i impressió de fulletons, díptics i tríptics per a les Jornades de Portes Obertes per a diferents escoles de la Fundació Educativa Privada Vedruna Catalunya.