Escoles Dominiques

Escoles Dominiques

Dominiques de l’Ensenyament és una fundació educativa amb més de cinc-cents anys d’experiència conreant somnis. Actualment, estan actius en set escoles diferents i els pots trobar per tota Espanya, com ara a Aranda de Duero, Barcelona, ​​Tarragona, Vic, Pamplona, ​​Vallirana i Villarubia de Los Ojos.

Els centres de la Fundació Dominiques de l’Ensenyament confien en Creaescola per realitzar la comunicació, el disseny gràfic de les seves campanyes de Portes Obertes i el disseny i desenvolupament dels webs de les escoles.

Disseny i desenvolupament web. Les escoles compten amb un redisseny del seu web, que unifica i cohesiona les diferents identitats que hi ha dins la congregació, fent de cada lloc un espai propi de l’escola que s’identifica amb la resta en la uniformitat formal de l’estructura i el disseny.

Disseny d’elements gràfics de suport per a les Jornades de Portes Obertes. Creació d’elements com roll-ups i pancartes.

Disseny d’elements gràfics de suport per a les Jornades de Portes Obertes. Creació i impressió de fulletons i flyers per entregar a les famílies durant les Jornades de Portes Obertes de les escoles.