Màrqueting educatiu

Campanyes efectives
fetes per a tu

Plans de màrqueting a mida

Un dels objectius de Creaescola és que el teu centre aconsegueixi nous alumnes i mantingui els actuals. Per això t’ajudem a millorar les accions de màrqueting  i elaborem campanyes de preinscripció i promoció. Actualment, una bona campanya és la clau. Preparat ja!

Click en la imatge per veure presentació

Accions pensades per aconseguir més alumnes

Amb l’increment de la competència en el sector docent apareix un nou escenari que obliga les escoles a prendre la iniciativa i donar-se a conèixer per atraure nous alumnes durant tot l'any. A Creaescola ens oferim per ser el teu nou departament integral de màrqueting que t’ajuda en el creixement de la teva escola.

Una bona estratègia de publicitat i màrqueting et permetrà omplir les aules i, alhora, promocionar tot allò que es fa a l’escola cada dia.

Màrqueting

Planifiquem accions i estratègies que reflecteixin la identitat del teu centre educatiu. Millorem el teu posicionament i el grau de satisfacció de les famílies que et visiten.

Resultats

Pensem en el teu centre educatiu, per això desenvolupem estratègies sòlides que permeten aconseguir resultats. Elaborem informes amb mètriques que et mostrin el teu retorn i l’impacte publicitari.