Comunicació estratègica

Una nova manera
de comunicar-nos

Plans de comunicació a mida

Un dels objectius de Creaescola és que el teu centre aconsegueixi nous alumnes i mantingui els actuals. Per això t’ajudem a millorar la comunicació tant de dins com amb l’exterior, i elaborem campanyes de preinscripció i promoció. Actualment, una bona campanya és la clau. Preparat ja!

Click en la imatge per veure presentació

Comunicació sòlida i clara per arribar a les famílies

Investiguem prèviament la competència i el vostre entorn per establir les bases d'una comunicació sòlida i constant. Comuniquem internament i externament, ja que creiem que és important arribar a les famílies del centre, sense oblidar als futurs pares i mares que puguin estar interessats a la nostra escola.

Construïm vincles

Busquem establir una comunicació directa, efectiva i que desenvolupi un vincle de pertinença amb les futures famílies i les actuals.

Reforcem la confiança

Transmetre la confiança a les famílies que ens escolten i ens segueixen és fàcil si sabem com fer-ho. A Creaescola tenim les eines necessàries per fer-ho.