L’agència

Potenciem la imatge
dels centres educatius

Benvinguts a Creaescola

La comunicació: punt de referència de la vostra escola

En l'actualitat, oferir una comunicació eficaç i adaptada a les vostres característiques i entorn és essencial per a poder créixer com a escola. Amb una gran experiència en el sector educatiu, la nostra agència de màrqueting i comunicació per a escoles disposa d'un gran equip de professionals que us permetran satisfer totes les necessitats comunicatives del vostre públic.

El vostre equip de comunicació i màrqueting

Creaescola donem resposta a les necessitats de comunicació de la teva escola. T'ajudem a potenciar la imatge i la comunicació del centre mitjançant estratègies de comunicació i màrqueting adaptades a les característiques del teu projecte escolar.

La casa Arimon

Creaescola es troba a Barcelona, concretament a la ciutat de Sabadell, a la mítica casa Arimón de l’arquitecte Josep Renom i Costa. D’estil postmodernista i renovada després de més de 8 anys de rehabilitació, aquí podreu gaudir d’un espai acollidor i diàfan junt amb nosaltres. Sovint hi fem ponències, presentacions i formacions.

El que fem

Treballem per a la teva escola. No importa on estigui la vostra escola, estem al vostre costat.