El Calamot

El Calamot

L’Institut El Calamot és un centre públic d’ensenyament secundari obligatori i postobligatori que imparteix l’ESO, Batxillerat, Cicles Formatius de grau mitjà i superior, IFE i PFI.

És un referent en infraestructures i equipaments digitals i en l’ús de la tecnologia per la millora de l’aprenentatge competencial. I prioritza la competència personal i social en el desenvolupament integral de l’alumne/a.

L’institut  ha comptat amb Creaescola per realitzar el redisseny de la web.

El web planteja un diàleg amb el visitant, molt més visual i dinàmic. La informació es presenta de forma gradual i amb elements que flueixen i permeten al visitant navegar de manera plàcida i senzilla.

El web reinterpreta de forma moderna el concepte de l’institut, que es trasllada al món digital i mostra el seu esperit educacional i la seva pròpia idiosincràcia.

El web és completament responsiu, adaptant-se perfectament a tots els dispositius.