CTS Formació

CTS Formació

Creatiu i Tècnic Sabadell (CTS) és un centre de FP amb més de 35 anys d’experiència.
Promouen la FP basada en l’impuls del talent; el seu valor afegit és ser una escola molt especialitzada, amb grups reduïts, on formen i acompanyen a l’alumnat per convertir-los en els millors professionals.

El centre ha confiat en Creaescola per realitzar un canvi integral de la seva imatge i realitzar campanyes de posicionament, actualitzant-se i renovant-se però sense perdre la seva identitat.

Un nou disseny de la web del centre per mostrar una imatge digital en consonància amb la transformació interna de l’escola. Una web dinàmica i clara on apareix tota la informació necessària.

Redisseny de la imatge corporativa del centre per tal d’adaptar-la a la nova realitat. Un nou logotip que emana l’esperit del projecte educatiu i els valors de l’escola.

Campanyes de posicionament i SEM que han aportat valor i nous alumnes al centre.