Auditories internes

Pren les millors decisions
amb totes les eines al teu abast

Analitzem la teva escola, millorem el procés de preinscripcions de les famílies interessades en el centre. Mystery Parents, visita a l’escola, portes obertes…

Auditories internes

Ensenya el millor de la teva escola

Amb el nostre suport, podràs conèixer quines mancances té el teu centre, i escollir el millor recorregut que mostraràs a les famílies. Et comunicarem quines són les aules que són rellevants per a prendre la millor decisió, i et guiarem en l’explicació que es farà als pares i mares durant la visita a l’escola.

Busquem l’èxit durant les visites personals

Coneixem el que busquen les famílies i tenim experiència en potenciar els punts forts del teu centre, i treure la teva millor versió. Deixa’t aconsellar per nosaltres!

Incrementa les conversions

Sabem que no totes les visites asseguren una conversió, però amb la informació i els canvis necessaris podem incrementar el nombre de matrícules.