Escola Grèvol

Escola Grèvol

Grèvol és una escola concertada amb més de 40 anys d’existència al barri del Poblenou, a Barcelona. Des del curs 1996-97 en règim de cooperativa educativa mixta oferint les etapes educatives des de P3 fins a ESO.
Grèvol ha contactat amb Creaescola per dur a terme les campanyes de promoció de les seves jornades de portes obertes.

Disseny d’una presentació digital per enviar a les famílies que visiten l’escola i/o que han demanat una entrevista personal. La presentació conté els punts principals del projecte educatiu així com la informació més rellevant de cada etapa i s’ha elaborat amb fotografies fetes al centre on l’alumne es posa al centre de tot el projecte.

Disseny i impressió del cartell exterior per a les Jornades de Portes Obertes de l’escola, amb un codi QR que enllaçava amb la landing page.

Producció, gravació i edició d’un vídeo de presentació del projecte educatiu per a les Jornades de Portes Obertes. Creació d’una landing page específica per la campanya de Portes Obertes, amb la informació principal de l’escola i un calendari per demanar dia i hora per visitar l’escola.