Rainbow Study Centre

Rainbow Study Centre

Rainbow és una acadèmia d’anglès de referència, situada a Matadepera, Barcelona.

Creaescola a fet un redisseny integral de la seva imatge online i col·laboren amb ells per realitzar campanyes de promoció a les xarxes.

Disseny i desenvolupament del web de l’escola. El client necessitava un web on donar informació clara i de forma molt visual sobre la seva oferta educativa.

El web és responsiu i s’adapta perfectament a tot tipus de dispositius.

El web sap jugar molt bé amb tota la codificació de colors que té el centre, en el qual vam realitzar sessions d’entrevistes per tal de veure de primera mà com era i de quina manera funcionaven.

El web és amè i amb diferents nivells de lectura, per tal que tothom pugui veure, ja sigui llegint en diagonal com profunditzant al web, l’oferta educativa i l’esperit de l’escola.