Col·legi Sant Gervasi

Col·legi Sant Gervasi

El Col·legi Sant Gervasi ha estat des de la seva creació, l’any 1957, un centre de referència a l’Hospitalet.

L’escola ofereix una oferta educativa des de l’etapa infantil fins a la secundària.

Confien en nosaltres per realitzar un canvi en la seva imatge corporativa de forma integral.

S’ha realitzat el disseny i el desenvolupament del web de l’escola. El centre necessitava un web amb elements visuals potents que donessin suport i mostressin clarament el canvi que s’ha produït en tot el seu projecte educatiu.

El web és a més de ser atractiu, fàcil per navegar i amb una gran usabilitat, també és responsiu, el que significa que s’adapta a tots els formats i dispositius.

El logotip de l’escola, principal motiu identificador, ha estat redissenyat per crear una nova imatge molt més fluïda i moderna que hereta els valors de l’antic portant-los al futur. Un redisseny que s’ha realitzat a tots els nivells de la imatge corporativa. El manual d’estil contempla tots els escenaris.