EMDN

EMDN

L’escola Mare de Déu de Núria és una petita escola privada, que aprofita el millor de la metodologia tradicional i hi suma plantejaments educatius innovadors.

L’equip directiu del centre va contactar amb nosaltres per donar un nou impuls a tota l’escola. L’ajut que li hem proporcionat redefineix de tota la seva imatge, que havia quedat antiquada i no concordava amb el nou esperit del centre, renovant el mateix de forma integral tant en l’aspecte gràfic com en el dels espais de l’escola. L’hem transformat en un centre modern, amb un projecte sòlid que compta amb totes les eines per poder donar una educació per al segle XXI.

Hem creat un vídeo-motion per mostrar el projecte educatiu de l’escola durant la campanya de Portes Obertes.

Redisseny de la imatge corporativa del centre. Hem canviat la imatge del centre, adaptant-la a la seva nova realitat.

Un nou logo, que simbolitza i resumeix l’esperit del projecte educatiu de l’escola, un nou web que el materialitza a la xarxa i una nova línia gràfica que dona solidesa i continuïtat.

Disseny i impressió d’un fulletó explicatiu per entregar a les famílies durant les jornades de Portes Obertes del centre.

El fulletó conté els punts principals del projecte educatiu del centre.

Per al disseny del mateix hem utilitzat fotografíes que vam fer al propi centre. Els alumnes reals de l’escola són els protagonistes.

Disseny del web corporatiu del centre. Hem redissenyat el web de l’escola, fent-la molt més visual, clara i ordenada.

El web és responsiu i totalment actualitzable i gestionable. S’ha tingut en compte la facilitat i agilitat d’ús per tal de que l’actualització d’apartats molt dinàmics, com el menú del mes, fossin una tasca que quasi es pot automatitzar.

Disposa d’una intranet per a pares i professors amb informació rellevant per cada un d’ells i no accessible per al públic general.