Santa Maria dels Apòstols

Santa Maria dels Apòstols

L’Escola Santa Maria dels Apòstols va ser fundada per la congregació de les Misioneras Cruzadas de la Iglesia l’any 1963 al barri del Besòs de Barcelona, per donar resposta a les necessitats d’escolarització dels seus veïns.

Santa Maria dels Apòstols, confia en la nostra empresa pel disseny de la seva imatge corporativa i la comunicació a les xarxes.

Disseny i desenvolupament del web de l’escola. Santa Maria dels Apòstols necessitava renovar la seva imatge online i van voler que el seu nou web s’adaptés a les necessitats i estil de la congregació de la que formen part.

El web conté tota l’informació dels cicles educatius del centre, on vam realitzar una sessió de fotografíes per tal de que els alumnes de l’escola el protagonitzéssin.

Disseny i impressió de díptics i material informatiu del centre per entregar a les famílies visitants a les Jornades de Portes Obertes de l’escola.