Escoles FEDAC

Escoles FEDAC

FEDAC és una fundació educativa que gestiona les 24 escoles de les Dominiques de l’Anunciata a Catalunya.

Les escoles FEDAC han comptat amb Creaescola per realitzar el redisseny de la web tant de la Fundació com de totes les seves escoles.

El web planteja un diàleg amb el visitant, molt més visual i dinàmic. La informació es presenta de forma gradual i amb elements que flueixen i permeten al visitant navegar de manera plàcida i senzilla.

El web reinterpreta de forma moderna el nou concepte gràfic de la fundació, que es trasllada al món digital i mostra el nou esperit educacional de les escoles.

Gestió de la campanya de Jornades de Portes Obertes de l’escola FEDAC Lleida.

Per fer-ho s’ha dissenyat una landing page, fulletons i flyers així com una campanya promocional a Google AdWords i a les xarxes socials.