Vedruna Catalunya

Vedruna Catalunya

Vedruna Catalunya Educació és una xarxa de 36 escoles amb presència arreu del món. Des de la seva fundació promou la formació integral de tot el seu alumnat i el prepara per participar activament en la millora de la societat.

Vedruna Catalunya confia en la nostra empresa per canviar la seva imatge a la xarxa, tant en el seu web corporatiu com en altres portals.

Disseny del web de la Fundació Vedruna Catalunya partint d’una premissa bàsica per a client: tota la informació ha d’estar disponible fent el menor scroll possible i ser molt visual. Així, s’ha optat per un estil de menú vertical discret i translúcid.

Les pàgines interiors del web contenen imatges dinàmiques de fons que mostren diferents estampes icòniques de les diverses localitats on la Fundació té escoles.

El format responsiu permet que el web sigui perfectament accessible des de qualsevol dispositiu.