Escola Utmar

Escola Utmar

L’Escola Utmar és un centre de referència a Esplugues de Llobregat. La seva oferta educativa va des de la llar d’infants fins a batxillerat.

Creaescola col·labora amb Utmar en la seva comunicació en les xarxes.

Disseny i impressió de díptics i material informatiu per entregar a els famílies visitants als centres Utmar durant les Jornades de Portes Obertes.

Hem redissenyat l’imatge corporativa del centre, realitzant diferents logos per a cada projecte de l’escola. Des de l’imatge de l’Escola Utmar i la Llar d’Infants fins a projectes laterals com la seva escola de dansa Utmar Dance o la seva proposta lúdico-educativa Utmar Tech, que es centra en extraescolars i formacions de cap de setmana tant per als més petits com els més grans.

He realitzat el disseny i desenvolupament d’Utmar Tech, la seva proposta lúdico-educativa enfocada cap a la tecnologia.