La Salle Catalunya

La Salle Catalunya

La Salle és una institució educativa amb més de 300 anys d’història i presència als cinc continents. A Catalunya té 25 centres i compta amb 1.500 docents.

La seva oferta educativa és de les més amplies que podem trobar actualment, ja que ofereixen etapes educatives des d’infantil fins a la Universitat.

Per a la renovació de la seva imatge institucional a la xarxa, La Salle ha confiat en Creaescola per realitzar el disseny i el desenvolupament del seu nou web.

Realització de diverses peces de video-motion que expliquen els programes que ofereix La Salle per als diferents cicles educatius.

Redisseny del web corporatiu de La Fundació Educativa La Salle. Un web molt més visual i atractiu, adaptat a tots els formats, on el projecte i les etapes educatives són els protagonistes.

La web ofereix tota la informació d’una manera amena i amb diferents nivells de lectura. El visitant podrà conèixer La Salle ja sigui breument o amb una lectura més profunda.

El web ofereix tot tipus d’informació i compta amb una secció de notícies on s’informa de les activitats més recents de la fundació i les escoles.