Escoles La Salle

Escoles La Salle

La Salle és una institució educativa amb més de 300 anys d’història i presència a més de 80 països dels cinc continents. Compten amb més de 1.000 escoles, i a Catalunya tenen presència a 25 centres educatius per tot el territori.

La seva oferta educativa és de les més amplies que podem trobar actualment, ja que ens ofereixen una educació des de l’etapa infantil fins a la Universitat.

L’escoles de la Salle han confiat en la nostra empresa per tal de redissenyar les seves webs, la seva imatge gràfica i per promocionar les seves campanyes de jornades de portes obertes.

Hem realitzat dissenys de tríptics informatius per a les Jornades de portes Obertes de diferents escoles La Salle.

Disseny i entrega de roll-ups informatius per a les Jornades de portes Obertes. El disseny és clar i mostra a alumnes reals de les escoles, on ells són els protagonistes.

He realitzat el disseny i desenvolupament dels webs de les escoles La Salle, que mantenen el mateix estil  que el web de la Fundació, per tal de mantenir una estructura formal que els identifiqui clarament.

Els webs son responsius i perfectament accessibles des de qualsevol dispositiu.