Escola CIM

Escola CIM

L’escola CIM és un centre catòlic i privat ubicat a Sentmenat en funcionament des de 1984.  Ofereix una educació integral i de continuïtat, des del jardí d’infància fins al batxillerat.
El centre ha confiat en Creaescola per realitzar un canvi integral de la seva imatge, actualitzant-se i renovant-se però sense perdre la seva identitat.

Un nou disseny de la web del centre per mostrar una imatge digital en consonància amb la transformació interna de l’escola. Una web dinàmica i clara on apareix tota la informació necessària.

Redisseny de la imatge corporativa del centre per tal d’adaptar-la a la nova realitat. Un nou logotip que emana l’esperit del projecte educatiu i els valors de l’escola.

Disseny i impressió de díptics i material informatiu per entregar a les famílies que visiten l’escola.  Conté els punts destacats i principals, així com un resum del projecte educatiu.