Escola Projecte

Escola Projecte

Escola Projecte ha confiat en Creaescola en un moment tan important com és la celebració del 40è aniversari del centre. A l’agència hem realitzat una renovació de tota la identitat corporativa i visual de l’escola i també els hem donat suport a l’hora de dur a terme la campanya de Portes Obertes.

Redisseny de la imatge corporativa del centre, adaptant-la a la realitat actual. Un nou logo, que simbolitza i mostra l’esperit del projecte educatiu de l’escola.

Disseny del web corporatiu del centre, obtenint com a resultat un web molt més visual, clar i ordenat.
El web és responsiu i totalment actualitzable i gestionable. S’ha tingut en compte la facilitat i agilitat d’ús.

Disseny d’una lona exterior per commemorar el 40è aniversari de l’escola seguint amb la nova imatge.