Vedruna ODS

Vedruna ODS

Els ODS Vedruna Catalunya (Objectius Desenvolupament Sostenible) conformen un itinerari que és la concreció d’una pauta de treball compartida que, partint de la Proposta Educativa Vedruna, una trajectòria col·lectiva de compromís social i la implicació de la xarxa d’escoles Vedruna, permetrà transitar cap a una manera de fer que garanteixi la consolidació en la creació d’hàbits de vida per a un món més just, més solidari, més sostenible.

La Fundació Eductavis Vedruna catalunya ha confiat en Creaescola per al desenvolupament del web del projecte, que permet conèixer tant els objectius com els projectes relacionats que les diferents escoles duen a terme.

Disseny del web del projecte, obtenint com a resultat un web molt visual, clar i ordenat.

El web sap jugar molt bé amb tota la codificació de colors que té el projecte, en el qual vam realitzar sessions d’entrevistes per tal de veure de primera mà com era i de quina manera funcionaven.

El web és responsiu i s’adapta perfectament a tot tipus de dispositius.