Quòrum

Quòrum

Quòrum és el Congrés de l’Escola Cristiana de Catalunya organitzat per la FECC. La Fundació Escola Cristiana està integrada actualment per 388 centres sense ànim de lucre on s’hi eduquen 247.868 alumnes, en els diferents nivells educatius reglats representant un 66% del sector concertat i un 22% en el Servei d’Educació de Catalunya.

Creaescola ha realitzat el projecte de creació d’identitat de forma íntegra: naming, disseny, web i imatge de tot el congrés.

Hem creat la identitat del congrés, donant-li entitat pròpia i sentit de marca.

Dins el projecte hem emmarcat tant l’identitat gràfica com el disseny i impressió de tots els apartats gràfics del congrés.

Disseny del web corporatiu del centre. Hem redissenyat el web de l’escola, fent-la molt més visual, clara i ordenada.

El web és responsiu i totalment actualitzable i gestionable. S’ha tingut en compte la facilitat i agilitat d’ús per tal de que l’actualització d’apartats molt dinàmics fossin una tasca que quasi es pot automatitzar.