Clickedu

Clickedu

Clickedu forma part del grup líder en educació a Europa, Sanoma Learning, companyia finlandesa que desenvolupa i ofereix solucions d’aprenentatge i de gestió acadèmica a 12 països, amb més de 2.500 professionals del sector edtech dedicats a atendre 25 milions d’estudiants.

Ha confiat en Creaescola per realitzat el seu canvi d’imatge, que hem redefinit i modernitzat de forma íntegra. Logo, web i tot un llibre d’estil que suposa un pas endavant que consolida Clickedu com a referent en el seu sector.

Hem realitzat un vídeo promocional amb la nova imatge de la marca, a mes d’altres específics sobre funcionalitats i usabilitat de la plataforma.

Disseny del web corporatiu de la empresa. Hem redissenyat el web, fent-lo molt més visual, clar i ordenat.

Disposa d’apartats de comunicació específics i ben diferenciats, accessibles tant a nivell general com sota demanda.

El web és responsiu i totalment actualitzable i gestionable. S’ha tingut en compte la facilitat i agilitat d’ús per tal de que l’actualització d’apartats molt dinàmics fossin una tasca que quasi es pot automatitzar.

Redisseny de la imatge corporativa. Hem canviat la imatge de la empresa, adaptant-la a la seva nova realitat.

Un nou logo, que simbolitza i resumeix l’esperit innovador de Clickedu, un nou web que el materialitza a la xarxa i una nova línia gràfica que dona solidesa i continuïtat.