Santa Dorotea

Santa Dorotea

El col·legi Santa Dorotea forma part d’una xarxa que agrupa a més de 40 escoles Salesianes a tot l’estat. Ofereix una educació integral, educant des dels valors fins als coneixements acadèmics, amb cursos que van des de P3 fins a 4t d’ESO. A més, la continuïtat de l’alumnat a batxillerats i cicles formatius està garantida al centre adscrit Salesians de Sarrià.

Aquesta escola ha dipositat la seva confiança en Creaescola per a l’estratègia de captació d’alumnes.

Disseny, creació i execució de la campanya de Portes Obertes i preinscripcions. Per tal de dur-ho a terme, s’han elaborat materials gràfics de suport, una landing específica, vídeos testimonials i sobre el projecte educatiu i posts per les xarxes socials, entre altres.

Creació de nous elements de disseny seguint l’estil corporatiu però renovant la imatge per tal de fer més visible la identitat del col·legi i el seu projecte.

Desenvolupament d’una landing page centrada en les portes obertes de l’escola, amb la informació més rellevant del centre així com amb un formulari intel·ligent per tal de poder programar les visites personalitzades i de portes obertes. Una landing actual, atractiva, molt fàcil d’usar i responsiva per tal que es pugui veure a qualsevol dispositiu mòbil, tauleta o ordinador.