AMPA Escola Roc Blanc

AMPA Escola Roc Blanc

Projecte solidari

L’ AMPA Roc Blanc és una associació sense ànim de lucre que té entre els seus objectius prioritaris participar en el projecte de l’escola, col·laborant amb els/les seus/seves mestres i professionals, per a aconseguir la millor qualitat possible de l’ensenyament pels nens i nenes.

Creaescola ha realitzat el projecte de creació d’identitat de forma solidària.

Hem creat l’identitat gràfica de l’AMPA Roc Blanc de Viladecavalls de forma solidària i sense ànim de lucre.

Dins el projecte hem emmarcat tant l’identitat gràfica com el disseny i impressió de fulletons informatius amb activitats de l’AMPA.

La creació de la seva identitat s’ha reflexat en un llibre d’estil per aplicar l’imatge en qualsevol suport que l’associació cregui necessària i també en una imatge digital en el que també hem dissenyat i desenvolupat el weblog que l’escola utilitza per anunciar les seves activitats.