Col·legi Immaculada Concepció

Col·legi Immaculada Concepció

L’escola Immaculada Concepció està activa des de 1879 com a proposta de l’ordre religiós de les Missioneres de la Immaculada. Ofereixen les etapes d’educació infantil, primària i secundària.

Han confiat en Creaescola per realitzar un canvi en la seva imatge corporativa a nivell integral.

Disseny del web del centre per mostrar una imatge digital en consonància amb la transformació interna de l’escola. Calia fer un web dinàmic i alegre on la informació es mostrés de manera molt clara però també en profunditat.

Redisseny de la identitat gràfica de l’escola. En coherència amb el seu nou web, s’ha realitzat el disseny i la producció de diferents elements informatius de suport per a les campanyes de Portes Obertes, on els alumnes en són els protagonistes.

El web és responsiu i fàcilment actualitzable, amb el que l’escola s’assegura que estigui disponible per a tots els formats i amb el contingut sempre al dia.