Isabel de Villena

Isabel de Villena

L’Escola Isabel de Villena forma persones responsables, altruistes, i respectuoses amb la feina ben feta, mentre aprenen a triar, a pensar, ia gestionar les emocions.
Confien en nosaltres per fer un canvi en la seva imatge corporativa de manera integral, mantenint-ne l’essència i la història.

Hem creat un vídeo resumint el projecte educatiu de l’escola.

S’ha realitzat el disseny i el desenvolupament de la web de l’escola. El centre necessitava una web amb elements visuals potents que recolzessin i mostressin clarament el canvi que s’ha produït en tot el projecte educatiu.

El logotip de l’escola, motiu principal identificador, ha estat redissenyat per crear una nova imatge molt més fluida i moderna que hereta els valors de l’antic portant-los al futur.

Un redisseny que s’ha realitzat a tots els nivells de la imatge corporativa. El manual d’estil inclou tots els escenaris.