Formació bonificada

Aprendre no és
qüestió d'edat

Formació bonificada

Disposem d’un ampli ventall de cursos de formació per a equips de comunicació, gestió i direcció del centre: pla estratègic, xarxes socials, entrevistes, atenció a famílies…

Formació polivalent per a l'escola moderna

No hem de perdre mai l'oportunitat d'aprendre i formar-nos en diferents àrees. L'equip de Creaescola domina, forma i és a l'avantguarda de les novetats del sector. A través de cursos didàctics i pràctics, ensenyem professors, directors i responsables de comunicació de centres educatius.

Formació pensada per al teu centre educatiu

Pensem en la millor manera de diferenciar-te de la competència, amb cursos formatius bonificats. Xarxes, web, comunicació amb les famílies… El món canvia i el teu centre també!

Renovació constant

El nostre equip està en una renovació constant, coneixen les tècniques i tenen l’experiència necessària per oferir cursos complets i pràctics.