Sagrada Família Viladecans

Sagrada Família Viladecans

L’escola Sagrada Família Viladecans es va fundar el 12 de setembre de 1930.  Va ser la primera Comunitat que es va fer càrrec d’organitzar i dirigir una escola graduada pels nens i nenes del poble.

A Creaescola s’ha dut a terme la renovació del disseny gràfic del centre educatiu i també s’ha gestionat tota la campanya per la jornada de les Portes Obertes.

Disseny de la imatge de l’escola per a la jornada de Portes Obertes 2020. Comunicació off-line: díptics, tríptics, cartells i comunicació online: baner web, capçalera i posts per les xarxes socials.

El disseny està constituït per formes orgàniques que representen a l’escola. Són elements fluids que fan referència a l’adaptabilitat de l’escola als seus alumnes i les seves necessitats.

La informació es presenta clarament i el suport gràfic el protagonitzen els alumnes de l’escola, dels qui també en vam fer les fotografíes.